Samenwerking Jumbo en Max Verstappen verlengt met een jaar

samenwerking jumbo en max verstappen

Samenwerking Jumbo en Max Verstappen: “We herkennen ons in zijn winnaarsmentaliteit”

Al sinds Max Verstappen uit zijn kart stapte om zijn carrière te beginnen als autocoureur, is Jumbo trotse sponsor van Max Verstappen. Het Jumbo logo is dan ook altijd groot te zien op de helm van deze autocoureur die op 17-jarige leeftijd zijn debuut maakte tijdens de Grand Prix in Melbourne. Vandaag heeft Jumbo bekend gemaakt de samenwerking met Max Verstappen voor weer een jaar te verlengen. Lees hieronder meer over de Samenwerking Jumbo en Max Verstappen.

Frits van Eerd, algemeen directeur van Jumbo Supermarkten, zegt talenten graag vooruit te willen helpen als bedrijf zijnde. Bij Jumbo geloven ze al sinds het begin in Max Verstappen. Het vertrouwen werd ook duidelijk toen ze al de samenwerking met Max aangegaan waren, zonder dat hij nog zijn debuut had gemaakt. Frits van Eerd: “We herkennen ons in zijn winnaarsmentaliteit en zijn drive om elke dag beter te worden“. Met een slogan als “Elke dag beter” kan het bijna niet beter aansluiten.

CHECK OOK: Jamie & Jumbo bijna-klaar producten: “Koken wordt makkelijker”

Dat ook Max Verstappen vanuit zijn kant veel voor Jumbo kan betekenen, werd wel duidelijk tijdens De Familie Racedagen, die een enorm succes werden. Aan de samenwerking Jumbo en Max Verstappen is als Nederlander ook bijna niet te ontkomen, bijna in elke nieuwe Jumbo reclame is Max Verstappen te zien. Bekijk hieronder de populaire commercial waarin Max Verstappen bij het bekende Jumbo-gezin langs gaat om ‘supersnel’ de boodschappen te bezorgen.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Reacties

Reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.