Under Armour lanceert nieuwe campagne: #We Will

under armour campagne

Het Amerikaanse sportmerk Under Armour heeft recentelijk de campagne We Will gelanceerd. Bij deze campagne hoort een film, die wereldwijd topatleten van Under Armour toont die allemaal geloven in de kracht van sport. Lees meer over deze campagne, en hoe sport wereldwijd kan inspireren en verbroederen.

Under Armour

Under Armour is een Amerikaans sportmerk die sportartikelen produceert. Dat ze van sport houden mag duidelijk zijn. De missie is om wereldwijd alle sporters beter te laten presteren door passie, design en het voortdurend streven naar innovatie. In elke sport komt de kleding vanUnderArmour wel van pas. Ook wordt de kleding gedragen door jong en oud en door sporters van alle niveau’s. Van de buurman die tennist tot aan de volledige selectie van Tottenham Hotspur en Dwayne Johnson. Zo heeft Dwayne Johnson enige tijd geleden ook zijn eigen kledinglijn in samenwerking met de Amerikaanse producent ontwikkeld. Een andere bekende sponsor en uithangbord van is Memphis Depay.

#We will

Bij Under Armour houden ze van sport. Daarnaast houden ze er ook van om groots te dromen. Sport is namelijk niet alleen goed voor het individu, maar kan ook de wereld veranderen. Sport verbroedert en inspireert mensen wereldwijd. Denk bijvoorbeeld eens aan het wereldkampioenschap voetbal, waar miljoenen mensen opeens nergens anders mee bezig zijn en los van het voetbal even alle zorgen van het dagelijkse leven vergeten. Under Armour lanceert de nieuwe campagne #We Will met een ijzersterke video.  Bekijk hem hier:

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Reacties

Reacties